Zaistite si váš príjem
so životným poistením
- Nastavíme vám optimálne poistné sumy tak, aby ste platili len za to, čo potrebujete
- Skontrolujeme vašu aktuálnu zmluvu a pomôžeme s jej zmenou
- Pomôžeme vám aj v prípade poistnej udalosti

Získajte nové životné poistenie
Optimalizujte vaše aktuálne poistenie



Životné poistenie cez Moneyhoon vám pokryje
Dlhodobý výpadok platu
- Invalidita
- Trvalé následky po úraze
- Kritické choroby
Krátkodobý výpadok platu
- Práceneschopnosť
- Chirurgický zákrok
- Drobné úrazy
Správne nastavené životné poistenie

Vás kryje v prípade choroby či úrazu
Má optimálne poistné sumy
Dokáže rýchlo čerpať finačné prostriedky
Ako dokáže pomôcť vhodne nastavené životné poistenie?
Jednorázové plnenie vo výške
24 000 €
Špeciálne plnenie navyše
12 000 €
Mesačná renta
1 500 €

Navýšenie PNky
+675 €
Plnenie vo výške ročného platu
18 000 €
Pokryté náklady na lieky, upravenú stravu a na vyšetrenia u špecialistov

Navýšenie PNky
+ 700 €
Plnenie v prípade trvalých následkov
40 000 €
Pokrytie liečebných nákladov aj počas práceneschopnosti


Máte otázky?
Moneyhoon má odpovede
Budeme radi, ak nám napíšete e-mail. Našou filozofiou je pomôcť, vždy.
Životné poistenie je vhodné uzavrieť už pre deti. O uzavretí životného poistenia by ste mali však určite uvažovať minimálne s nástupom do svojho prvého zamestnania. Druhým dôležitým miľníkom je čas, kedy si na seba beriete prvé záväzky ako napríklad hypotéku, alebo si plánujete založiť rodinu. Čím je poistený mladší, tým je životné poistenie preňho výhodnejšie. V rodine by malo životné poistenie kryť minimálne živiteľa rodiny.
Zmeny je možné robiť vždy k splatnosti poistenia, teda mesačne, štvrťročne, polročne, ročne, v závislosti od frekvencie platenia, ktorú ste si zvolili.
Životné poistenie je flexibilný produkt, ktorý viete upravovať počas celej doby poistenia. Prispôsobiť alebo odpoisťovať rôzne riziká a upravovať poistné sumy možete tak, aby spĺňali vaše aktuálne potreby.
Poistná zmluva by sa mala aktualizovať minimálne raz ročne. Tak ako sa mení vaša životná situácia, menia sa aj poistné podmienky v poisťovniach. Poisťovne reflektujú aktuálne potreby klientov a podľa toho prispôsobujú svoje produkty tak, aby ich spĺňali. Preto je dôležité svoje poistenie pravidelne prehodnocovať a využiť tak tie najlepšie podmienky čo trh ponúka.
Poistnú udalosť viete vo väčšine prípadov nahlasiť prostredníctvom webovej stránky vašej poisťovne, prípadne cez ich call centrum. Ak si neviete dať rady, neváhajte a kontaktujte nás alebo kliknite sem.
V prípade životného poistenia si poisťujete svoje zdravie. Preto poisťovňa potrebuje poznať váš aktuálny zdravotný stav pri vstupe do poistenia. V prípade, že by ste odpovedali na otázky v zdravotnom dotazníku klamlivo, môže poisťovňa pri poistnej udalosti zamietnuť poistné plnenie. Venujte teda vyplneniu zdravotného dotazníka zvýšenú pozornosť.
Ak sa ocitnete v situácii, že nebudete môcť platiť vaše životné poistenie, vždy sa dá nájsť riešenie. Je dôležité nás v takomto prípade kontaktovať prostredníctvom: moneyhoon.sk,a my vám ponúkneme možnosti, ako ďalej postupovať. Spravidla poisťovne ponúkajú nasledujúce riešenia v závislosti od typu vášho poistenia:
- zmenu frekvencie platenia poistného,
- zníženie poistného,
- prevedenie poistenia do splateného stavu,
- prerušenie platenia poistného.
Úplné zrušenie poistenia je veľmi nevýhodné, nakoľko s pribúdajúcim vekom je poistenie drahšie (to znamená, že sa už nepoistíte za rovnakú cenu) a tak isto sa pripravíte o čakacie doby, ktorými ste už prešli.
Asistencia pri nahlásení poistnej udalosti
Mohlo by vás zaujímať








