Blog, ktorý posúva vaše financie vpred

Financie, ktoré sú zdravé sú v rovnováhe. Nájdite ju v článkoch s našimi expertmi.

moneyhoon newsletter investovanie rebus

Investovanie nie je rébus

Seriózne investovanie nie je podmienené komplexnými vedomosťami. Zvládnuť ho môžete s podobnou ľahkosťou, s akou riadite svoje auto a pritom ani netušíte, čo presne sa deje v útrobách motora. Je naozaj investovanie rébus?

Najnovšie príspevky

slovaci herne a hazard moneyhoon

Dokonalý produkt alebo ako Slováci prišli o 1,32 mld. EUR

Až 1,32 mld. eur je suma, ktorú Slováci dobrovoľne prehrali v online kasínach, odovzdali stávkovým spoločnostiam, či minuli v kamenných herniach. Radosť má samozrejme aj štát, ktorý z hazardu zinkasoval 301 miliónov EUR. Percentuálne to je približne 23 % z celkovej sumy, zvyšných 77 % alebo 1,02 miliardy zostáva prevádzkovateľom hazardu.

otazky a odpovede pri investovani tv show moneyhoon

Odpovede nie sú dôležité, ak nekladiete správne otázky

Ľudia, ktorí hľadajú odpovede na svoje otázky, sú v oblasti investovania začiatočníci. Nemyslím to pejoratívne – je to fáza, cez ktorú musí prejsť každý, kto chce dostať dôležité odpovede. Problém je v tom, že podobných otázok možno vygenerovať neúrekom veľa. A poznať odpoveď na každú jednu je nereálne.

taliani moneyhoon newsletter

My nie sme Taliani, Lenka…

Slovensko sa stalo najrizikovejšou krajinou Európskej únie, v ktorej sa platí eurom. Slovensko je dnes horšie aj ako Taliansko, ktoré je svetovou legendou vo veľkosti štátneho dlhu a neschopnosťou politikov niečo s tým vôbec urobiť. A to majú Taliani ešte horší rating ako Slovensko.

berkshire hathaway warren buffett moneyhoon

“Berkshire is built to last” alebo prečo sa oplatí čítať Warrenove Buffettove listy akcionárom

Berkshire je neobvyklá konzistentná a má jasno vo svojich cieľoch: Berkshire kupuje celé firmy alebo ich časť len ak majú silné a trvácne ekonomické fundamenty a dobrú cenu. Príkladom tu je veľakrát spomínaná investícia do Coca Coly – založenej v roku 1886 – firmy s nesmiernou silou svojej značky a postavená na fakte, že spotreba nápojov je jednoducho nadčasová.

Registrujte sa na odber
Zostaňte v obraze. Prihláste sa do nášho newslettera.
Registrujte sa na odber
Zostaňte v obraze. Prihláste sa do nášho newslettera.
Potrebujete poradiť od experta?
Zanechajte nám váš kontakt a ozveme sa.